loading...
ورماخت سایبری - مرجع نقد جنگ جهانی دوم
hitler2 بازدید : 137 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

 

آدولف هیتلر در 20th آوریل ، سال 1889، در شهر کوچک اتریشی Braunau ، نزدیک به مرز آلمان متولد شد. پدر و مادر هر دو هیتلر از خانواده دهقانان فقیر آمده بود. پدر او آلویس هیتلر، فرزند نامشروع از یک خدمتکار ، یک مرد باهوش و جاه طلب بود و بعد از آن از مقامات ارشد گمرک شد .

کلارا هیتلر همسر سوم ، آلویس ' بود . آلویس بیست و سه سال بزرگتر از کلارا بود و در حال حاضر دارای دو فرزند از ازدواج قبلی خود . آلویس و کلارا پنج فرزند داشته ، اما تنها آدولف و یک خواهر جوان تر ، پائولا ، جان سالم به در برد برای تبدیل شدن به بزرگسالان است.

آلویس ، که پنجاه و یک هنگامی که آدولف متولد شد بود ، بسیار مشتاق برای پسر خود را به انجام خوبی در زندگی بود. آلویس بود که یک پسرازدواج قبلی ، اما او یک ناامیدی بزرگ به او شده بود و در نهایت در زندان برای سرقت به پایان رسید . آلویس پدر سختگیر بود و وحشیانه ضرب و شتم پسرش اگر او اینکار را نکرد به او گفته شد .

هیتلر بسیار خوب در مدرسه ابتدایی انجام داد و آن را به نظر می رسد او در مقابل از او یک آینده تحصیلی درخشان بود . او همچنین با دیگر دانش آموزان محبوب بود و بسیار برای کیفیت رهبری خود را ستایش می شد . او همچنین یک کودک عمیقا مذهبی بود و در حالی که امکان تبدیل شدن به یک راهب .

Adolf Hitler : Biography

 

مسابقه بسیار سخت تر در دبیرستان بزرگتر بود و واکنش خود را به بالای کلاس بود برای متوقف کردن تلاش کنم . پدر او خشمگین بود که او تا به حال امید زیادی که هیتلر به عنوان مثال خود را دنبال و پیوستن به خدمات مدنی اتریش زمانی که او مدرسه را ترک کرد . با این حال ، هیتلر یک کودک سمج و تلاش های پدر و مادر و معلمان خود را برای تغییر نگرش خود را نسبت به مطالعات وی ناموفق بودند بود.

هیتلر نیز محبوبیت خود را با دانش آموزان همکار خود را از دست داده است. آنها دیگر حاضر به قبول او را به عنوان یکی از رهبران آنها بودند . همانطور که هیتلر دوست داشت دستور دادن او وقت خود را با دانش آموزان جوان تر به سر برد . او بازی وجود دارد که مبارزه با درگیر لذت می برد و او در میدان جنگ در جنگهای دوباره وضع از جنگ بوئر را دوست داشت . بازی های مورد علاقه خود را به بازی در نقش یک کماندوی نجات Boers از اردوگاه های کار اجباری انگلیسی .

تنها معلم هیتلر به نظر می رسد در دوره متوسطه را دوست لئوپولد Potsch ، کارشناسی ارشد تاریخ خود بود. Potsch ، مانند بسیاری از مردم زندگی در اتریش علیا ، یک ناسیونالیست آلمانی بود. Potsch هیتلر و دانش آموزان همکار خود را از پیروزی آلمان بر فرانسه در سالهای 1870 و 1871 گفت و اتریشی برای تبدیل شدن به درگیر در این پیروزی ها حمله کردند . اتو فون بیسمارک، صدراعظم اول از
امپراتوری آلمان ، یکی از قهرمانان تاریخی اولیه هیتلر بود.


 

 

 

 

Adolf Hitler in 1899

 

آدولف هیتلر در سال 1899

دیگر علاقه اصلی هیتلر در مدرسه هنر بود. پدرش هنگامی که آدولف هیتلر به او گفت که به جای پیوستن به خدمات مدنی او که قرار بود برای تبدیل شدن به یک هنرمند خشم شد. رابطه بین هیتلر و پدرش رو به وخامت گذاشته و این درگیری تنها با مرگ آلویس هیتلر در سال 1903 به پایان رسید . هیتلر سیزده ساله بود که پدرش فوت کرد . مرگ او مشکلات مالی خانواده ایجاد نمی کند. خانواده هیتلر متعلق به خانه خود و آنها نیز دریافتیکجا و حقوق بازنشستگی خدمات مدنی سخاوتمندانه .

کلارا هیتلر ، یک زن مهربان و آرام ، تمایل به از بین بردن پسرش . مانند شوهرش او را برای آدولف مشتاق بود به خوبی در مدرسه است . تلاش او در اقناع موفقیت بیش از تهدید شوهرش را به دست آورد و او ادامه داد: برای به دست آوردن نمرات فقیر .

درسن پانزده سالگی او چنان به شدت در امتحانات خود را که به او گفته شد او را دوباره به تکرار کار تمام سال . هیتلر متنفر ایده و موفق به متقاعد کردن مادرش به او اجازه می دهد بدونمدرک آموزش متوسطه مدرسه را ترک . او مست با گرفتن جشن گرفت. با این حال، او آن را در بر داشتتجربه تحقیر آمیز و قول داد هرگز به مست دوباره . او به قولش عمل کرد و در زمان او به سی سالگی او الکل به طور کامل داده بود .

هنگامی که او هجده ساله بود هیتلرارث از اراده پدرش دریافت کرد. با پول او به وین نقل مکان کرد جایی که او برنامه ریزی برای تبدیل شدن به یک دانشجوی هنر است . هیتلرنظر بالایی از توانایی های هنری خود و زمانی که در آکادمی هنر وین درخواست او را رد کرد شکسته شد . او همچنین به مدرسه وین معماری اعمال می شود اما پذیرفته نیست چرا که او مدرسه را ترک گواهی ندارد .

هیتلر توسط این دو رد تحقیر شد و نمی تواند خود را به مادرش بگوید چه اتفاقی افتاده است . در عوض او ادامه داد: در وین زندگی می کنند وانمود او دانشجوی رشته هنر بود .

در سال 1907 کلارا هیتلر از سرطان درگذشت. مرگ همسرش او را به مراتب عمیق تر از مرگ پدرش تحت تاثیر قرار . او تا به حال خاطرات مادرش ، عکس خود را در هر کجا که او رفت و در آن ادعا شده است ، آن را در دست خود را به حال زمانی که او در سال 1945 درگذشت .

به عنوان فرزند ارشد ، هیتلر در حال حاضر حقوق بازنشستگی خدمات ملکی پدرش دریافت کرد. این پول بیش از بسیاری از مردم دریافت دستمزدها بود و به معنای آن بود که هیتلر را ندارد برای پیدا کردن کار . او بیشتر از صبح در خواندن در بستر به سر برد و در بعد از ظهر راه می رفت او در اطراف وین تحصیل در رشته ساختمان ، بازدید از موزه ها ، و ساخت طرح .

در سال 1909 هیتلر را باید برای خدمت سربازی ثبت شده است. او تمایلی به خدمت به اتریش، که او منفور بود، بنابراین او نادیده تماس تا مقالات خود را است . از آن زمان چهار سال برای مقامات برای گرفتن با او . وقتی که او پزشکی را برای ارتش اتریش و مجارستان در سال 1914 بود که او به عنوان رد شد : " . نا مناسب برای جنگجو و کمکی وظیفه - بیش از حد ضعیف قادر به حمل سلاح "

وقوع جنگ جهانی اول او را با فرصتی برای یک شروع تازه ارائه شده است. این یک شانس او را به درگیر در اثبات که آلمان نسبت به سایر کشورهای اروپایی تبدیل شده بود. هیتلر ارتش آلمان داوطلب در زمان معاینات پزشکی جنگ چندان سخت نیست .

هیتلر دوست داشت که در ارتش . برای اولین بار او بخشی از یک گروه که برای یک هدف مشترک مبارزه بود. هیتلر نیز به شور و هیجان مبارزه در یک جنگ را دوست داشت. اگر چه نسبتا محتاط در اعمال خود ، او ذهن نیست با خطر زندگی خود و افسران فرمانده خود برای کار داوطلبانه برای ماموریت های خطرناک را تحت تاثیر قرار .

سربازان همکار او را به عنوان " عجیب و غریب " و " عجیب و غریب " توصیف کرد. یک سرباز از هنگ خود ، هانس ترمیم ، ادعا کرد که هیتلرشکل جدا شده بود که مدت زمان طولانی نشستن در گوشه ای نگه داشتن سر خود را در سکوت به سر برد . سپس ناگهان همه از یک ، ترمیم ادعا ، او را پرش به بالا و یک سخنرانی . این انفجارها معمولا به حمله به یهودیان و مارکسیست ها که هیتلر ادعا تلاش های جنگی تضعیف شد.
آدولف هیتلر ( پایین سمت چپ) در طول جنگ جهانی اول .

 

Adolf Hitler (bottom left) during the First World War.

 

هیتلر کار فرستا دن دونده داده شد. این یک کار خطرناک بود که شامل حامل پیام از مقر هنگ به خط مقدم . یک روز به تنهایی ، سه نفر از هشت نفر از هنگ فرستا دن دونده کشته شدند. برای اولین بار از او در مدرسه ابتدایی بود هیتلر یک موفقیت بود.

هیتلر موفق به کسب پنج مدال از جمله صلیب آهن معتبر در طول جنگ جهانی اول .
اگر چه در جنگ تزئین شده، هیتلر فقط رتبه بدنی رسید . این احتمالا به دلیل رفتار غیر عادی خود را و ترس که سربازان دیگر ممکن است مرد آنها در نظر گرفته خیلی عجیب و غریب اطاعت بود.

در اکتبر سال 1918 ، هیتلر در یک حمله گاز خردل بریتانیا کور شده بود. او را به یک بیمارستان نظامی فرستاده شد و به تدریج بینایی خود را بازیافت . در حالی که او در بیمارستان آلمان تسلیم شد. هیتلر رفت و بهحالت افسردگی عمیق ، و تا به حال دوره های زمانی که او نمی تواند از گریه کردن برنمی . او بیشتر وقت خود را هم به سمت دیوار بیمارستان امتناع از صحبت کردن با هر کسی به سر برد. یک بار دیگر تلاش های هیتلر شکست به پایان رسید.

هیتلر دیگر جدا شده است. سربازان آلمانی که سخنرانی خود را با حضور حس خود را از شکست به اشتراک گذاشتند . آنها پیام خود را در بر داشت که آنها را به سرزنش جذاب نیست . او به آنها گفت که آلمان شده بود در میدان جنگ مورد ضرب و شتم قرار گرفته نیست، بلکه توسط یهودیان و مارکسیست ها که انقلاب موعظه بود و تضعیف تلاش های جنگی خیانت شده بود .

ارتش آلمان نیز شروع به استفاده از هیتلر به عنوان یک جاسوس است . در سپتامبر 1919 ، او برای شرکت در یک نشست حزب کارگران آلمان (GWP) آموزش داده شد. ارتش می ترسیدند که این حزب جدید ، به رهبری آنتون درکسلر ، ممکن است دفاع از انقلاب کمونیستی . هیتلر کشف کرد که ایده های سیاسی حزب مشابه خود بودند . او از ناسیونالیسم های درکسلر آلمانی و ضد یهودی را تایید کرد ، اما با راه حزب برگزار شد مأخذ توجه شد . اگر چه وجود دارد به عنوان یک جاسوس ، هیتلر می توانست جلوی خودش را بگیرد نیست که یک عضو ساخته شده است یک نقطه او با مخالفت و او ایستاد و ساخته شده است یک سخنرانی پرشور در مورد این موضوع .

درکسلر با توانایی های هیتلر به عنوان سخنران قرار گرفته بود و او را دعوت برای پیوستن به حزب . هیتلر در ابتدا بی میل بود ، اما توسط افسر فرمانده اش ، کاپیتان کارل مایر خواست ، او در نهایت موافقت کرد. او تنها فرد پنجاه و چهارم به پیوستن به GWP بود. هیتلر بلافاصله خواسته بود برای پیوستن به کمیته اجرایی و بعد از آن مدیر تبلیغات حزب منصوب شد .

در چند هفته آینده هیتلر چند عضو از ارتش خود را به حزب به ارمغان آورد، از جمله یکی از افسران فرمانده خود ، سروان ارنست Roehm . رسیدن Roehm ، یک توسعه مهم بود که او تا به حال دسترسی به صندوق سیاسی ارتش و قادر به انتقال برخی از پول به GWP بود .

حزب کارگران آلمان استفاده می شود برخی از این پول برای تبلیغ جلسات خود است . هیتلر اغلب سخنران اصلی بود و آن را در این دوره بود که او توسعه تکنیک های است که او را به چنین سخنران متقاعد کننده ساخته شده است .

هیتلر همیشه در اواخر رسید که کمک به توسعه تنش و حس انتظار . او در زمانمرحله به توجه ، ایستاده بود و منتظر بود تا سکوت کامل وجود دارد قبل از او شروع به سخنرانی خود . برای چند ماه اول هیتلر به نظر می رسد عصبی و صحبت کرد haltingly . به آرامی او آغاز خواهد شد به همواره حالت آرامش و دلی آرام داشته باشید و سبک خود را از تحویل تغییر خواهد کرد . او شروع به سنگ از یک سمت به سمت دیگر و شروع به ضمن صحبت اشارات سر و دست بکار بردن با دست خود . صدای او را بلندتر و تبدیل پرشور تر . عرق ریخت و از او ، چهره اش تبدیل سفید ، چشمان خود را bulged و صدای خود را با احساسات ترک خورده . او ranted و raved در مورد بی عدالتی های انجام شده به آلمان و بازی در احساسات مخاطبان خود را از نفرت و حسادت است . با پایان سخنرانی مخاطبان را در حالت هیستری نزدیک باشد و حاضر به انجام هر کاری هیتلر پیشنهاد بود .

همانطور که به زودی به عنوان سخنرانی خود را به پایان رسید هیتلر به سرعت صحنه را ترک و از نظر ناپدید می شوند . هدف هیتلر امتناع از به عکس ، برای ایجادهوا از رمز و راز در مورد خود ، امیدوار است که آن را تشویق دیگران می آیند و شنیدن مردی که در حال حاضر به عنوان " مسیح جدید " توضیح داده شد .

شهرت هیتلر به عنوان یک سخنور بزرگ شد و خیلی زود مشخص شد که او دلیل اصلی که چرا مردم به پیوستن به این حزب بود . این به قدرت فوق العاده ای هیتلر در درون سازمان است که آنها می دانستند که آنها نمی تواند به استطاعت او را از دست بدهند . یکی از تغییرات پیشنهاد شده توسط هیتلر نگران اضافه کردن " سوسیالیست" به نام حزب . هیتلر همیشه خصمانه نسبت به ایده های سوسیالیستی، به ویژه کسانی که برابری نژادی یا جنسی درگیر بوده است. با این حال ، سوسیالیسمفلسفه سیاسی محبوب در آلمان پس از جنگ جهانی اول بود. این رشد در آلمان حزب سوسیال دموکرات (SDP) ، بزرگترین حزب سیاسی در آلمان منعکس شده است.

هیتلر، بنابراین سوسیالیسم با قرار دادنکلمه " ملی " قبل از آن دوباره تعریف نمود. او ادعا کرد که او تنها به نفع برابری برای کسانی که تا به حال " آلمانی خون " بود . یهودیان و دیگر " بیگانگان " حقوق شهروندی خود را از دست بدهند ، و مهاجرت غیر آلمانی باید به پایان آورده است .

در فوریه 1920 ، حزب ملی کارگران سوسیالیست آلمان ( NSDAP ) اولین برنامه خود را که شناخته شده به عنوان " 25 امتیاز " شد منتشر شده است. در برنامه حزب حاضر به قبول شرایط معاهده ورسای و خواستار الحاق به تمام مردم آلمان . برای تقویت ایده های خود را بر ملی گرایی ، حقوق برابر تنها به شهروندان آلمانی . "خارجی ها" و " بیگانگان " خواهد شد این حقوق را رد کرده است.

برای درخواست تجدید نظر به طبقه کارگر و سوسیالیست ، این برنامه شامل چندین اقدامات است که توزیع مجدد درآمد و سود حاصل از جنگ ، سود به اشتراک گذاری در صنایع بزرگ ، ملی تراست ، افزایش سن بازنشستگی های قدیمی و آموزش رایگان .

در روز 24 فوریه ، 1920،NSDAP (که بعدا به نام حزب نازی ) برگزار شدتجمع جمعی که در آن برنامه های جدید خود را اعلام کرد . این تظاهرات با حضور بیش از 2،000 نفر، یک بهبود بزرگ بر روی 25 نفر که در اولین جلسه حزب هیتلر شد.

هیتلر می دانست که رشد در حزب عمدتا به دلیل مهارت های خود را به عنوان سخنران بود و در پاییز سال 1921 او آنتون درکسلر برای رهبری حزب به چالش کشید . پس از مقاومت کوتاهی درکسلر را پذیرفت اجتناب ناپذیر است، و هیتلر رهبر حزب نازی تبدیل شد .

توانایی هیتلر برای برانگیختن احساسات هواداران خود را از خشم و نفرت اغلب در ارتکاب اعمال خشونت آمیز خود را منجر شده است. در سپتامبر سال 1921 ، هیتلر به مدت سه ماه برای اینکه بخشی از اراذل و اوباش که ضرب و شتم یک سیاستمدار رقیب به زندان فرستاده شد.

زمانی که هیتلر از زندان آزاد شد ، او ارتش خصوصی خود را به نام استورم Abteilung (بخش طوفان ) تشکیل شده است. SA (همچنین به عنوان ضربت یا brownshirts شناخته شده ) برای اخلال در جلسات مخالفان سیاسی و برای محافظت از هیتلر از حملات انتقام شد. کاپیتان از ارنست Roehm در ارتش باواریانقش مهمی در جذب این مردان ، تیم و هرمان گورینگ، یک خلبان سابق نیروی هوایی ، رهبر آنها شد .

ضربت هیتلر اغلب اعضای سابق از Freikorps ( ارتش خصوصی جناح راست که در طول دوره ای که پس از جنگ جهانی اول رونق گرفت ) بودند و تجربه قابل توجهی در استفاده از خشونت در برابر رقبای خود .

SA عینک کت خاکستری ، پیراهن قهوه ای رنگ ( پیراهن خاکی در اصل برای سربازان در آفریقا در نظر گرفته شده ، اما در بخش عمده ای از ارتش آلمان توسط حزب نازی خریداری شده ) ، بازوبند صلیب شکسته ، اسکی کلاه ، زانو، شلوار ، جوراب ضخیم پشمی و چکمه های رزمی . همراه با باند نوازندگان و حمل پرچم صلیب شکسته ، آنها را رژه از خیابان مونیخ . در پایان راهپیمایی هیتلر یکی از سخنرانی های پرشور خود را که تشویق طرفداران خود را به انجام اعمال خشونت آمیز علیه یهودیان و مخالفان سیاسی جناح چپ خود را .

از آنجا که این خشونت اغلب در مقابل سوسیالیستها و کمونیستهای کارگردانی شد ، دولت باواریا جناح راست محلی اقدام علیه حزب نازی را ندارد . با این حال ، دولت ملی در برلین نگران بودند و سرانجام "قانون برای حفاظت از جمهوری " . پاسخ هیتلر بود برای برگزاری تظاهراتی با حضور 40،000 نفر است . در این نشست هیتلر برای سرنگونی دولت آلمان نامیده می شود و حتی پیشنهاد کرد که رهبران آن باید اجرا شود .

در سال 1923 دولت آلمان برای مقابله با یک سری از مشکلات دشوار است . در ماه ژانویه ارتش فرانسه روهر را اشغال کردند زیرا آنها ادعا آلمان بود که پشت سقوط با پرداخت غرامت خود . کارگران در روهر با رفتن در اعتصاب که به شدت آسیب رساندن به اقتصاد آلمان در پاسخ . یکی از عواقب ناشی از این تورم سریع بود. همانطور که مردم پس انداز خود را بی ارزش شدن ، آنها را در برابر دولت خود تبدیل شده است.

در اوت 13 ، ، گوستاو Stresemannصدراعظم جدید آلمان شد. هنگامی که Stresemann تصمیم به مقاومت به اشغال فرانسه روهر و شروع به پرداخت غرامت به دوباره متفقین ، هیتلر تصمیم گرفت آن زمان بود برای او برای تبدیل شدن به رهبر جدید آلمان .

در 8TH نوامبر ، سال 1923 ، دولت باواریا یک جلسه در حدود 3،000 تن از مقامات برگزار می شود. در حالی که گوستاو فون Kahr ، از رهبر دولت باواریا سخنرانی بود ، هیتلر و ضربت مسلح وارد ساختمان. هیتلر شروع به پریدن کرد بر روی یک جدول ، از کار اخراج دو عکس در هوا و خطاب به حضار گفت که کودتای مونیخ در حال وقوع است و انقلاب ملی آغاز کرده است .

ترک هرمان گورینگ و SA برای محافظت از 3،000 مقامات ، هیتلر در زمان گوستاو فون Kahr ، اتو فون Lossow ، فرمانده ارتش باواریا و هانس فون Seisser ، بافرمانده پلیس ایالتی باواریا بهاتاق مجاور . هیتلر مرد گفت که او به عنوان رهبر جدید آلمان و ارائه آنها پست در دولت جدید خود را . آگاه باشید که این امر می تواند یک عمل خیانت بالا ، سه مرد در ابتدا تمایلی به موافقت با این پیشنهاد بودند . هیتلر خشمگین بود و تهدید به آنها شلیک و سپس خودکشی : " من سه گلوله برای شما ، آقایان، و یکی برای من ! " بعد از این سه مرد موافقت کردند .

به زودی پس از آن ، اریک وارد Ludendorff شد . Ludendorff در پایان جنگ جهانی اول از رهبر ارتش آلمان بوده است. بنابراین او ادعای هیتلر که جنگ شده بود توسط ارتش از دست داده اما یهودیان، سوسیالیست ها، کمونیست ها ودولت آلمان ، جذاب نیست، و یک حامی قوی در حزب نازی بود اومدن. Ludendorff توافق برای تبدیل شدن به سر از ارتش آلمان در دولت هیتلر .

در حالی که هیتلر انتصاب شده بود، وزرای دولت، ارنست Roehm ، رهبری یک گروه ضربت ، وزارت جنگ و رودولف هس تنظیم دستگیری یهودیان و رهبران سیاسی جناح چپ در بایرن ضبط شده بود.

هیتلر در حال حاضر به راهپیمایی در برلین برنامه ریزی و حذف دولت ملی است . با کمال تعجب، هیتلر برای ضربت مرتب شده به دست گرفتن کنترل از ایستگاه های رادیویی و دفاتر تلگراف . این بدان معنی است که دولت ملی در برلین به زودی در مورد کودتای هیتلر شنیده و دستور داد آن را به خرد .

Wilhelm Frick, Hermann Kriebel, Erich Ludendorff, Adolf Hitler, Wilhelm Brückner and Ernst Roehm in 1923

روز بعد هیتلر، اریک Ludendorff، هرمان گورینگ و 3،000 حامیان مسلح حزب نازی از طریق مونیخ در تلاش برای پیوستن به با نیروهای Roehm در وزارت جنگ به راهپیمایی پرداختند. در Odensplatz آنها جاده مسدود شده توسط پلیس مونیخ در بر داشت. از آنجا که حاضر به متوقف کردن، پلیس به داخل زمین در مقابل از راهپیمایان بخوره.ضربت آتش بازگشت و در طول چند دقیقه بعد 21 نفر کشته و صد نفر دیگر زخمی شدند، شامل گورینگ.

زمانی که تیراندازی شروع هیتلر خود را به زمین جابجا شانه اش انداخت. هیتلر های عصبی خود را از دست داده و به یک ماشین در نزدیکی دوید. اگرچه پلیس تعداد، نازی ها عنوان مثال رهبر خود را دنبال و فرار کرد. فقط اریک Ludendorff و آجودان او ادامه داد: راه رفتن به سمت پلیس. بعدها مورخان نازی ها ادعا می کنند که دلیل هیتلر صحنه را ترک کرد تا به سرعت بود زیرا او تا به حال به عجله پسر جوان مجروح به بیمارستان محلی بودند.

هیتلر پس از مخفی شدن در خانه یکی از دوستان برای چند روز، برای نقش خود را در سالن آبجو کودتای دستگیر و محاکمه شد. اگر مقصر شناخته شود، هیتلر مجازات اعدام مواجه شد. در حالی که در زندان هیتلر از افسردگی رنج می برد و صحبت از خودکشی. با این حال، آن را به زودی روشن شد که هواداران نازی در دولت باواریا قرار بود به مطمئن شوید که هیتلر را به شدت مجازات شوند.

در محاکمه اش هیتلر اجازه داده شد به نوبه خود اقدامات را به یک تجمع سیاسی، و اگر چه او گناهکار شناخته شد او تنها حداقل حکم پنج سال دریافت کرد. سایر اعضای حزب نازی نیز دریافت احکام نور و اریک Ludendorff تبرئه شد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا هیتلر بزرگترین جنگ سالار تاریخ بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 120
  • بازدید کلی : 6,428
  • آمار